Bijzondere werkwijze..
vertrouwd, prettig en professioneel
1 | KENNISMAKING
Een aankoop en samenwerking begint met een kennismaking. Ieder aankooptraject wordt gestart met het inventariseren van de wensen en voorwaarden. Zo maken we kennis met de onderneming en de mensen erachter en vormen een beeld van de uitstraling die u wilt bereiken. Bent u verantwoordelijk voor het kledingtraject of veiligheidsbeleid binnen de onderneming? Dan bent u van harte welkom in onze showroom om de mogelijkheden te bespreken. We maken ook graag een afspraak om een bezoek te brengen op locatie, als dat beter uitkomt.
2 | ADVIES & OFFERTE
Inmiddels is er een goed beeld van de onderneming en wensen. Op basis hiervan kunnen wij een aantal producten laten zien en een voorstel met kostenindicatie voorleggen, waarbij verschillende mogelijkheden voor een pakket worden aangeboden. Onze kracht ligt in het samenstellen van een collectie, die echt bij uw organisatie past. Een collectie die matcht met het met de behoefte, maar niet al te trendgevoelig is. We gaan uit van een langdurige levensduur en duurzaam product. Tevens is de levertijd en doorlevering belangrijk voor toekomstige nabestellingen. Samen bepalen we welke huisstijl moet worden overgebracht op de kleding. We brengen de opdruk in beeld en maken een duidelijk totale kostenindicatie.
3 | PASSEN & PROEFDRUK
Om achteraf geen verkeerde maten te leveren gaan we de kleding doorpassen. Dit kan op verschillende manieren worden gedaan. Naar aanleiding van de bestelling zullen wij hiervoor een voorstel doen. Dit kan in onze showroom of op locatie zijn. Zowel voor kleding als schoenen kan een pasmoment worden georganiseerd. (vanaf 10 stuks) In ons systeem worden maten en speciale aanpassingen geregistreerd zodat vervolg bestelling eenvoudige en vlot verlopen.
De proefdruk van de huisstijl en soort bedrukking worden besproken of in sommige gevallen maken wij een sample van de bedrukking op de juiste kleding. Alles is besproken? we doorlopen nog een keer alle keuze zodat we niet over het hoofd zien voordat we de opdrachtbevestiging opmaken.
4 | BEDRUKKEN EN LEVEREN
We gaan aan de slag om de gekozen kleding te bestellen en voorzien van de bedrukking. Wij gaan de leverdatum met je bespreken en plannen, gedurende het traject houden wij je op de hoogte van de vorderingen. Ook maken we duidelijke afspraken over de leverwijze. Alle leveringen gaan we persoonsgebonden in pakketten samenstellen, zodat iedere medewerker een eigen kledingset ontvangt? Wij denken graag met u mee over de meest efficiënte levering of aanvullende mogelijkheden! De uitlevering van kleding gaat nooit via een externe transporteur. Wij ondersteunen onze klanten met het op de juiste wijze verdelen van alle kledingsets, blijven betrokken tot het einde.
EVALUATIE & OPVOLGEN
Ducotex streeft altijd naar 100% dienstverlening en service. Na afloop, maar ook tijdens het traject, houden we intensief contact. Een samenwerking is meer dan een eenmalige levering. Met veel van onze klanten werken we al jaren samen. Persoonlijk contact vinden we belangrijk, zo ook het feedback van verwachtingen en geleverde dienst en product. Ook na de levering blijven we graag in contact. Voor nabestellingen, incidentele verzoeken of voorraad- en kledingbeheer. Wij zijn uw partner in bedrijfskleding en werkschoenen, het liefst voor een hele lange tijd!
WAT ZEGGEN KLANTEN?
5061 KJ OISTERWIJK